Zdraví a sport

Smart hodinky vám pomohou zlepšit každý den. Nevěříte?

Používáte chytrý telefon denně? A už si bez něj neumíte představit svůj život? Jakmile si na zápěstí nasadíte chytré hodinky, budete to cítit stejně. I toto malé zařízení dokáže ještě zjednodušit a zlepšit váš život a my si teď řekneme jak.

Na co všechno budete smart hodinky využívat, je pouze na vás

Chytré hodinky vám pomohou zůstat ve spojení s okolním světem. Nabízejí totiž funkci čtení zpráv nebo vás upozorní na příchozí telefonát. Pustíte si přes ně hudbu, naplánujete trénink, zjistíte kvalitu svého spánku, budete mít informace o své tepové frekvenci a spoustu dalšího. Vždy záleží ale na vás, jaké funkce nebo notifikace si umístíte na displej hodinek a co budete sledovat. 

Nepřijdete o důležitý hovor ani zprávu

Patříte-li mezi lidi, kteří neradi promeškají důležitý hovor nebo zprávu, ale jimž se opakovaně stává, že telefon nemají u sebe, pak vězte, že s chytrými hodinkami budete mít vše pod kontrolou. Nic důležitého vám už mezi prsty neproklouzne, protože smart hodinky vás na vše upozorní. Navzdory tomu, že nejste v blízkosti svého mobilního telefonu, budete díky hodinkám hned vědět, kdo volá. 

Smart hodinky fungují i jako ochránci vašeho zdraví

Konečně získáte malého pomocníka, který bude fungovat jako průvodce vaším zdravím. Chytré hodinky v sobě mají zabudovaný senzor, který vám snímá tepovou frekvenci. Po nějaké době tak díky hodinkám zjistíte, jaká je vaše tepovka v klidu a během spánku. Hodinky vám tak pomohou detekovat například přicházející onemocnění (vaše tepová frekvence bude v klidu vyšší než obvykle). Získáte skvělý přehled o svém spánku a jeho kvalitě díky změřeným jednotlivým spánkovým fázím. Navíc pokud máte několik dní za sebou větší stres, přepalujete tréninky nebo špatně spíte, hodinky vás na to upozorní a doporučí vám více odpočinku

WHO doporučuje 150 minut intenzivního pohybu týdně

Díky chytrým hodinkám si lépe ohlídáte dostatek pohybu. Změří vám počet kroků za den včetně počtu vystoupaných pater. Do kalorického výdeje započítávají také jakoukoli pohybovou aktivitu, kterou uděláte. Světová zdravotnická organizace (WHO) doporučuje až 150 minut intenzivního pohybu týdně. Díky chytrým hodinkám si ohlídáte, abyste každý den měli dostatečné množství pohybové aktivity.

Kámoška.cz na Facebooku

Sleduj náš magazín také na Facebooku, kde vždy najdeš ty nejnovější články, trendy, zajímavosti a soutěže o ceny.