Zdraví a sport

Jak efektivně zpevnit břicho?

Mít pevné bříško, které je krásné na pohled, je častou motivací žen. S tímto cílem pravidelně cvičí, nicméně dosáhnout viditelných výsledků je i tak složité. Kde dělají chybu?

Pekáč buchet je o odhodlání

Ženské bříško, které je pevné a rýsují se na něm svaly, se stalo symbolem krásy. Jak ho získat? Cesta k tzv. pekáči buchet není až tak klikatá, jak se může na první pohled zdát. Navíc odměna v podobě možnosti nosit crop topy a cítit se skvěle za určitou dávku odříkání a vytrvalosti rozhodně stojí. Právě odhodlání je totiž jednou z hlavních ingrediencí úspěchu. Mnoho žen se shoduje na tom, že nejdůležitější je začít. První změny jsou pak dostatečnou motivací k tomu, aby člověk ve snažení vytrval.

Začínáme cvičit

Začátek cvičení není pouze o hledání vhodných pomůcek a cviků. Prioritně je zapotřebí vyřešit si jídelníček. Je docela pochopitelné, že cvičit a následně vše zajídat čokoládovými koblihami nemá smysl. Strava by měla být vyvážená, cílem není trpět hlady. Ba právě naopak, tělo by mělo mít ten správný poměr všech makro a mikronutrientů. Když je stravování vyřešeno, je ideální chvíle začít cvičit! Nejlepší na posílení břicha jsou cviky a přístroje, kde existuje možnost zapojit více svalových partií. Cvičit břicho pouze izolovaně není tak efektivní hned z několika důvodů. V první řadě se při zapojení více partií spaluje mnohem více energie, v druhé je vhodné zapracovat na vzhledu celého těla. Neexistuje nic jako lokální hubnutí, neváhej tak při cvičení myslet také na stehna, hýždě a další části těla.

Pár minut denně skutečně stačí

Trápit se dlouhé hodiny cvičením každý den nedává žádný smysl. Tělo se vyčerpá, radost ze cvičení zmizí. Lepší cestou je intenzivní a opravdu efektivní cvičení. Základem se stává posilovací lavice na břicho. Drtivá většina lavic umožňuje měnit sklon, což v praxi znamená neomezené možnosti při zpevňování břišních svalů. Nastavením sklonu desky do různých úhlů je možné velmi snadno měnit obtížnost a zapojení svalů. Pár minut denně intenzivního cvičení, při kterém se člověk soustředí, doopravdy dokáže přinést velké výsledky.

Jak si výsledky udržet?

Dopracovat se až k pevnému bříšku je velký úspěch, ale rozhodně to není závěr veškerého snažení. Pochopitelně je důležité si výsledný stav co nejdéle udržet, v čemž pomůže pohyb a sport. Pravidelná aktivita je důležitá pro udržení formy. Časem je optimální zařadit další fitness cvičení. Z pravidelného pohybu se velmi snadno stane pozitivní závilost, díky které bude udržení sexy proporcí snadnější než kdy dřív.

Přidat komentář

Klikni pro přidání komentáře

Kámoška.cz na Facebooku

Sleduj náš magazín také na Facebooku, kde vždy najdeš ty nejnovější články, trendy, zajímavosti a soutěže o ceny.