Kultura a společnost

Zřídka používané vlogovací tipy, které si diváci užijí

Vnímáte vyhoření z vlogování tak, že je těžké vymýšlet nové nápady pro videa? I když víte, že musíte pokračovat v konzistentní produkci vysoce kvalitního obsahu, máte pocit, že už jste to všechno udělali dříve. Nevadí, pokud jste to již udělali. Všichni jsme tam byli. Nezáleží na tom, kolikrát to zkusíte; důležité je stále zkoušet. Mějte otevřenou mysl pro nové nápady pro video. Pokud hledáte nápady, malý brainstorming vám může pomoci začít. Tento příspěvek bude diskutovat o 6 úžasných, ale málo používaných tipech pro vlogování, které vám mohou pomoci pravidelně nahrávat videa na YouTube.

Nápady na vlogování, které byste mohli použít jako obsah

Co je uvnitř vaší tašky?

YouTube „Co je uvnitř mé tašky?“ videa jsou oblíbenou výzvou pro vlogery, zejména beauty bloggerky. Tento štítek však lze přizpůsobit jakémukoli tématu nebo tématu. Tašku jednoduše vyprázdníte a vyfotíte. To se netýká pouze peněženek a peněženek. Lze použít tašku s potravinami, cestovní tašku nebo dokonce kufřík. Svému kanálu můžete přidat osobitost pomocí značky videa.

Pohled za oponu

Videa ze zákulisí jsou jedinečná, protože je nikdo jiný nedělá jako vy. Při vytváření videí se zaměřte na to, co vaši diváci chtějí nebo mohou dělat. Například, jak na vlogu vytvoříte produkt pro vaši firmu. Možná máte knihu, kterou nechcete mít na skladě. Vezměte své diváky na cestu procesem psaní a úprav nebo tím, jak jste vytvořili vazbu nebo obálku.

Vydejte se na prohlídku areálu

Jste fanouškem skvělého pracovního prostoru? Máte neuvěřitelný organizační systém? Už jste si někdy vzali dechberoucí dovolenou? Pro každého je to skvělý způsob, jak poznat osobu za kanálem tím, že diváky vezme na prohlídku speciální oblasti. Zvýrazněte jedinečné funkce, které jste jinde neviděli, jako jsou na zakázku vyrobené úložné skříně nebo skvělé nálezy v obchodech.

Vlogování co dělat a co nedělat

Videa Do’s and Don’ts mohou být skvělým způsobem, jak vysvětlit, jak používat určité produkty nebo provádět určité úkoly. Toto je jiný přístup k tutoriálu. Namísto přímého vysvětlování produktu jim dáváte tipy a poskytujete odkaz, aby mohli zkontrolovat, zda to nedělají špatně. Chcete-li čelit každému „ne“, ukažte „udělejte“. Pro jakékoli téma můžete vytvořit video „dělat“ nebo „ne“. Pro cestování můžete natočit video „dělat“ nebo „ne“. Pro krásu můžete udělat „co dělat a co ne“ při nanášení očních linek na oči. Pokud jde o technologii, můžete také dělat “dos a don’ts” péče o smartphony, jako je Honor 10. 

Není to váš průměrný průvodce přežitím

Průvodce přežitím se neomezují pouze na poskytování tipů na přežití. Můžete natočit video průvodce přežitím na jakékoli téma, kterému máte potíže porozumět. Tato videa jsou skvělým způsobem, jak pomoci vašim divákům pochopit, o čem mluvíte, a získat znalosti. Měli byste si vybrat téma, které znáte a které souvisí s vaším kanálem. Zkuste také přidat informace, které na YouTube ještě nikdo neřekl, například osobní doporučení.

Ukažte svůj nákupní úlovek

Blogeři o módě, kráse a technologiích milují nakupování. Ale funguje to u všech témat. Potřebujete pouze produkt, který jste si nedávno zakoupili a který chcete vystavit. Můžete použít telefon, notebook, knihu, rostlinu nebo online kurz. V nákupním zátahu je důležité ukazovat pouze to, co máte rádi. I když je důležité zahrnout do svého nákupu co nejvíce položek, nemusí to být ohromující. Tato videa lze také použít k podpoře přidruženého prodeje.

Začněte vlogovat hned teď

Pokud je vlogování skutečně vaší vášní, pak byste neměli být zděšeni, pokud máte pocit, že vám už dochází obsah. Výše napsaná témata jsou jen některá z témat, která můžete začlenit do svých videí, a pokud budete pokračovat ve zkoumání, je jich ještě mnohem více. Takže teď neztrácejte naději a začněte přemýšlet o dalším videu, které nahrajete!

Kámoška.cz na Facebooku

Sleduj náš magazín také na Facebooku, kde vždy najdeš ty nejnovější články, trendy, zajímavosti a soutěže o ceny.