Kultura a společnost

Královny českého marketingu

Úspěch na poli marketingu zdaleka není jenom mužská záležitost. Počty českých markeťaček u nás neustále rostou a ženy se díky své přirozené kreativitě dostávají čím dál tím více do popředí. Vidět ženu na vedoucím místě by už dnes nemělo nikoho překvapit, ale také to neznamená, že bychom jejich úspěch měli přehlížet.

Jako motivaci pro naše čtenářky a přehled nejrůznějších pozic, které je možné v českém marketingu zastávat, jsme ve spolupráci s nejmodernějším marketingovým portálem Markeťáci připravili přehled nejvlivnějších žen v českém marketingu. Markeťáky by měl navštívit každý, koho zajímá dění v českém marketingu, ať už hledá šikovnou marketingovou agenturu nebo si chce přečíst unikátní marketingový magazín založený na zkušenostech z praxe. Kdo tedy hýbe českým marketingem?

Naďa Šolcová

Naďa Šolcová se věnuje marketingu již od roku 1992 a patří k největším expertům na direct marketing u nás. Během 5 let strávených ve vedení českého Ogilvy One udělala ze zdejší pobočky této nadnárodní společnosti jednu z nejúspěšnějších a nejlépe hodnocených. V roce 2007 stála u zrodu organizace win-win Institute, která se zabývá poradenstvím, strategiemi a realizacemi v oblasti marketingu a prodeje.

Michala Gregorová

Michala Gregorová je odbornice na PR českých internetových projektů. Externí komunikaci zajišťovala např. pro Bonami nebo veleúspěšný Rohlik.cz. V současné době Michala zastává funkci šéfky komunikace investiční skupiny Miton, která stojí za projekty jako Mall.cz, Slevomat či Dáme jídlo.

Marie (Chytilová) Havlíčková

Marie (Chytilová) Havlíčková během svého působení ve Slevomatu tento projekt přetransformovala ze slevového portálu na největší inspirační server nejen u nás, ale i na Slovensku. Na místo CEO Slevomatu se vypracovala z pozice v módní sekci a v oblasti módy také již při studiích začínala, v nadnárodním řetězci Zara.

Michelle Losekoot

Královna českého obsahového marketingu a nejlepší česká digitální vypravěčka. Obsahovou strategii na weby a sociální sítě pomohla vytvořit takovým značkám jako Puma, Deloitte či Nestlé. Vedla také externí komunikaci na sociálních sítích pro Prague City Tourism a vytvářela tak pozitivní image našeho hlavního města v zahraničí. Věnuje se i vzdělávání v oblasti obsahového marketingu a je spoluautorkou knihy Jak na sítě

Sandra Gligić

Sandra Gligić je spolumajitelkou společnosti Taste, která sdružuje několik velkých marketingových agentur u nás – Sun Marketing, Medio Interactive, Digistory a Lovebrand. V současné době se zabývá především vedením projektů a péčí o klienty. Je známá svojí cestovatelskou povahou, díky které příliš dlouho nevydrží na jednom místě, a přitom stále zvládá vedení rozsáhlého týmu markeťáků.

Petra Větrovská

Petra Větrovská je českou průkopnicí v oblasti PPC a správy kampaní pro e-commerce klienty. V současné době pracuje jako vyhlášená PPC specialistka na volné noze a věnuje se vzdělávání v oblasti digitálního marketingu. Mimo jiné školí pracovníky agentur v certifikační akademii Google AdWords a přednáší o PPC reklamě na VŠE. O PPC reklamě také napsala a neustále doplňuje o nové informace internetového průvodce Zaklik.cz.

Pavlína Louženská a #HolkyzMarketingu

Pavlína Louženská je marketingová manažerka, která mimo jiné 2 roky vedla marketing značky Zoot a nyní je zodpovědná za strategie digitální agentury 2Fresh. Jejím největším přínosem pro ženy v českém marketingu je však založení iniciativy #HolkyzMarketingu, která sdružuje a inspiruje české markeťačky.