Přináším ti rozhovor s newyorským trenérem celebrit. Ačkoli je vystudovaný právník, svou vášeň našel ve sportu a zdravém životním stylu. Inspiruje se vším okolo a chce inspirovat i tebe.

avatar

Martina Kalinová
Má vystudován roční kurz žurnalistiky a zajímá se o zdravý životní styl.

Je nejen autorem knihy The Ultimate New York Body Plan (Původní newyorský plán pro tělo), ale i zakladatelem a majitelem Madison Square klubu, newyorského fitness klubu zaměřeného na speciální fitness trénink. Díky jeho dietě zhubly takové hvězdy jako je Liv Taylor, Heidi Klum, Anne Hathaway, ale i česká modelka Karolína Kurková. Po letech výzkumu a testování vytvořil svou vlastní řadu doplňků stravy. V současné době existuje více než tucet těchto doplňků pro každodenní wellness, energii a pozornost, potlačení chuti k jídlu a detox. Navíc je autorem více než 7 fitness DVD.

Osobní trenér David Kirsch
David Kirsch (newyorský trenér celebrit)

Chtěl jsem lidem pomáhat

1) Ahoj Davide, moc ti děkuji za tvůj čas. Původně sis budoval kariéru právníka. Jak ses stal profesionálním trenérem?

Před více než 20 lety jsem byl právník, vykonával jsem advokacii tady v New Yorku. Zatímco jsem vykonával tuto skvělou práci a vybudovával si kariérní cestu, cítil jsem se stále víc frustrovaný, jakoby tam uvnitř mě bylo něco, co mi říkalo, že musím pro lidi dělat ještě něco víc. Fitness a zdravá výživa bylo vždy mojí vášní. Chtěl jsem lidem pomáhat a vidět výsledky. Díky této vášni jsem rozjel David Kirsch wellness program, a tady jsem dnes.

2) Napsal jsi knihu o The Ultimate New York Body Plan, který už pomohl spoustě ženám včetně celebrit. Můžeš nám o něm říci více?

Ultimate New York Body Plan je výsledky řízený plán, který vás přemění zvnějšku i vnitřně. Co je a co může být nejlepší pro vás v podobě optimálního tělesného wellnessu, zjistíte, že každý aspekt vašeho života se začne zlepšovat. Rychlý a osvědčený dvoutýdenní program pro hezké tělo ukazuje, že někdo může spálit tuk a cítit se fit za pouhé dva týdny, když budete dodržovat následující:

Ultimate Fitness: Nastartujte spalování kalorií s mým kardio a silovým tréninkem.

Ultimate Nutrition: Pročistěte se a najeďte na čisté a zdravé stravování. Kód je: žádný alkohol, chléb, škrobové sacharidy, mléčné výrobky, sladkosti, ovoce a další tuky. Vzdejte se ranní kávy a limonád!

Konečná motivace: Převezměte vlastnictví svého života! Vyhněte se podvádění, záchvatovitému přejídání a motivujte se něčím, co vás posune dál.

Plus, můžete se naučit, jak se zachovat v neznámé situaci. Část knihy se věnuje základům pobytu na trati. To zahrnuje vše, co potřebujete vědět o rychlé a kompletní přeměně vašeho těla při stanovení základních stavebních kamenů pro celoživotní wellness program.

3) Nenastane po ukončení tvé diety problém s tzv. jo-jo efektem?

Jo-jo efekt není problém, protože Ultimate New York Body Plan je spíše celkový tělesný plán než jen dieta. Poté, co skončíte s plánem, budete se i nadále stravovat zdravě, a budete cvičit, neměli byste opět nabrat. A s mým novým online Ultimate New York Body Plan (www.ultimatenewyorkbody.com), který jsem právě uvedl na trh v první polovině roku, můžete mít přístup k mým cvičením, jídlům a tipům kdykoliv, takže nebudete mít žádný problém zůstat na trati!

Osobní trenér David Kirsch
David Kirsch (newyorský trenér celebrit)

Vše co plave a létá

4) Je lepší jíst pravidelně všechno samozřejmě s mírou, nebo je lepší se zaměřit na potraviny s vysokým obsahem bílkovin?

Moje dieta radí, jak se udržet štíhle, zeleně a čistě. To znamená, že můžete jíst spoustu bílkovin a zelené zeleniny, ale žádné zpracované potraviny. Při výběru bílkovin myslete na to, co plave nebo létá (ryby nebo kuře/krůta). Rád radím svým klientům. Vždy jim říkám, aby se vyvarovali alkoholu, chlebu, zpracovaným potravinám a aby nesladili.

5) Můžeš čtenářkám doporučit denní vzorový jídelníček?

Nastartování dne bílkovinami je hodně důležité. Dejte si k snídani tři míchané vaječné bílky s listovým špenátem nebo houbami. Snídaně může zahrnovat i umleté kuřecí maso, krůtí spodní, krůtí slaninu/klobásu, rajčata, cibuli, brokolici, atd. Jen pamatujte na má slova „štíhle a zeleně“ z větší části. K obědu doporučuji velký zelený salát s bílkovinami, buď kuře, nebo losos. Můj recept na tuňáka a quinoa salát je také skvělá volba k obědu. K večeři rád vařím krůtí hamburgery nebo ryby, nebo krůtí karbanátky se špagetami. Všechny moje recepty jsou k dispozici na mých webových stránkách www.davidkirschwellness.com.

Co je chůze ptakopyska?

6) Prozradíš, prosím, čtenářkám nějaké základní cviky na problémové partie jako je břicho, stehna, zadek z pohodlí domova?

Moc rád. Skvělý prostředek pro rychlé cvičení, které můžete cvičit doma, jsou moje 5 Minute Quickies vyrobené Look TV na YouTube.

Na stehna doporučuji výpady:

1. Postavte se, nohy dejte k sobě.
2. Pravou nohou udělejte velký krok vpřed. Běžte dolů do výpadu, vytvořte pravé úhly u obou nohou.
3. Pravou nohou běžte zpět k levé. To samé opakujte i s levou nohou. Střídejte nohy na každou stranu.

Na břicho doporučuji stabilitu s míčem:

1. Lehněte si na záda. Umístěte míč mezi kolena a holeně.
2. Zvedněte nohy ke stropu, vytvořte 90° úhel s vaším trupem. Natáhněte ruce za hlavou.
3. Zvedejte pánev směrem k pupku, až se ramena setkají s míčem. Uchopte míč rukama. Položte se zpět na zem tak, abyste měli natažené nohy i ruce, ve kterých stále držíte míč.
4. Pokračujte střídavě přihráním míče z nohou do rukou, z rukou na nohy.

Na zadek není nic lepšího než moje chůze ptakopyska nebo mrtvé tahy:

Chůze ptakopyska

1. Sedněte si do podřepu, ruce dejte za hlavu. Vaše stehna jsou rovnoběžně se zemí.
2. Kolébejte se dopředu! Pravou nohu překročte přes levou a naopak.
(Ujistěte se, že vaše kolena jsou stále v pravém úhlu a váhu tlačíte do pat.)

Mrtvé tahy

1. Vezměte si činky, medicinbal (koště nebo v nouzi třeba dítě), postavte se vzpřímeně, nohy rozkročte do šíře ramen.
2. Předkloňte se v pase, ale držte rovná záda. V předklonu mírně povolte kolena a tlačte zadek ven.
(Modifikace: Pokud se cítíte nejistě, držte se židle nebo okraje stolu pro lepší rovnováhu.)
(Modifikace: Pokud nemáte s rovnováhou problém, zkuste zvednout při pohybu dolů jednu nohu.)

Osobní trenér David Kirsch
David Kirsch (newyorský trenér celebrit)

7) Tvoje klientka Heidi Klum napsala, jestliže se chce člověk rychle dostat do formy, tak s tebou se mu to splní. Jak rychle se podle tvého plánu bude člověk cítit fit?

To zcela závisí na tom, kolik času a energie je člověk ochoten do toho vynaložit a také v jaké je formě. Můj plán není náročný a není nebezpečný či nezdravý. Pokud jsi člověk, který se dokáže hlídat a chce docházet do posilovny denně, můžeš očekávat rychlé výsledky. Pokud ale nebudeš dodržovat pravidelný plán a nebudeš denně cvičit, budeš samozřejmě hubnout pomaleji.

8) Jsi autorem několika knih o zdravém životním stylu. Kde jsi čerpal inspiraci k psaní?

Jako svobodný otec dvojčat najdu většinu inspirace právě u nich. Ony mě motivují a inspirují ke zdravému životnímu stylu. Také jsem se inspiroval v krásném newyorském Madison Square Parku. Je hezké, že i uprostřed tohoto rušného města se najde v krásné přírodě místo pro odpočinek. A samozřejmě jsem se inspiroval svými klienty, kteří se rozhodli pro zdravý životní styl.

9) Sport je pro tebe vším. Velmi rád sportuješ a pomáháš druhým. Co ale děláš ve svém volném čase?

Rád trávím čas se svými dcerami na hřišti nebo v okolí New Yorku. Miluju cestování, mou oblíbenou destinací je Itálie. A také rád sleduju New York Knicks.

Osobní trenér David Kirsch
David Kirsch (newyorský trenér celebrit)

10) Moc ti děkuji za rozhovor. Je něco, co bys chtěl čtenářkám serveru Kámoška.cz vzkázat?

Věřte v samy sebe a dokážete cokoliv. Můžete dosáhnout všeho, když poslechnete svou mysl.

      

Líbí se ti tento příspěvek?

Nepřehlédni další zajímavé příspěvky

Přidej komentář