Každá žena chce být krásná. Máš oblékání a líčení v malíku, trápí tě ale kila navíc? Pokud jsi se svými kily spokojená, nemusíš nic řešit. Když máš ale o sobě pochybnosti, přečti si tipy, se kterými získáš vysněnou postavou.

avatar

Simona Dražovská
Nevzdává se, i když život není peříčko.

Trápí tě faldíky? Propracuj se ke štíhlé postavě!

Cesta za pěknou postavou může být jednoduchá

Získat postavu, po jaké toužíš, nemusí být vůbec složité. Vyžaduje to jen informovanost, disciplínu a pevnou vůli. Nemusíš být hned modelkou s mírami 90-60-90. Trend štíhlosti se dnes často přeceňuje a vede až k anorexii. V první řadě se tak nauč být spokojená se svým tělem i tehdy, když není úplně dokonalé a říkej si, že je alespoň stále na čem pracovat. Cílem totiž není ihned zhubnout nezdravě nadváhu a trápit se hladovkou. Důležité je cítit se nejdříve dobře, na http://budkocka.cz/ se dozvíš, že celkový obrázek krásy se skládá z mnoha střípků, které můžeš postupně skládat k sobě. Tělesná hmotnost je jen jedním z nich a cesta za pěknou postavou tak může být ve výsledku opravdu hodně pestrá a zábavná.

Zdravé potraviny, které ti zachutnají

V čem se tedy skrývá tajemství štíhlosti? Zapomeň na dlouhodobé půsty, při kterých tvůj denní příjem energie sotva pokryje bazální metabolismus. Obvykle stačí si jen upravit jídelníček a zařadit do něj zdravější a na živiny bohatší potraviny. Zaměř se na ovoce, zeleninu, maso, vejce a nevynechávej ani mléčné výrobky. Bílé pečivo nahraď celozrnným a snaž se jíst co nejméně sladkostí, které nejenže přispívají k ukládání tuku, ale také vedou k problémům s pletí a se zažíváním. Do jídelníčku zařaď také ovesné vločky, různé druhy ořechů, celozrnnou rýži či luštěniny.

Diety? Drasticky, ale krátkodobě!

Vyzkoušet můžeš i některou z krátkodobých diet, která tělo sice trošku potrápí, dokáže ale nastartovat tvé hubnutí. Pak s čistým svědomím můžeš přejít na zdravé a vyvážené stravování. Ze zkušenosti můžu říct, že je velmi zajímavá Margitova dieta, při které se 14 dní konzumují jen 3 jídla denně. Pokud si někdy tohoto operního zpěváka viděla, musí ti už být jasné, že dokáže velmi rychle zhubnout klidně i dvacet kilo. Ty na to pochopitelně můžeš jít pomaleji, jde spíše o skladbu stravy a stravovací návyky.

Najdi si sport, co tě bude bavit

Jestliže chceš hubnout, nezapomínej ani na pohyb, který je rovněž velmi důležitý. Díky sportu, kterému se budeš věnovat alespoň třikrát týdně, uvolníš pozitivní endorfiny a získáš svalovou hmotu. Tvé tělo pak bude pevné a lépe tvarované. Se svaly si budeš moci dovolit i víc jíst, jelikož samy o sobě vyžadují spoustu energie. A to už se vyplatí, no ne?

Líbí se ti tento příspěvek?

Nepřehlédni další zajímavé příspěvky

Přidej komentář