Myslela sis, že o lidském těle víš naprosto všechno? Pak pro tebe mám novinku. Mnoho žen a dívek si myslí, že informace, které o svém těle vědí naprosto stačí k tomu, aby jej udržely zdravé. Tvoje Kámoška ti přináší mnoho dalších novinek, tipů a dosud skrytých tajemství, které tvé tělo skrývá. Je totiž tak jednoduché být fit a krásná.

avatar

Anet a Nely
Ségry, se kterými módní nudu nezažiješ.

Myslela sis, že o lidském těle víš naprosto všechno? Pak pro tebe mám novinku. Mnoho žen a dívek si myslí, že informace, které o svém těle vědí naprosto stačí k tomu, aby jej udržely zdravé. Tvoje Kámoška ti přináší mnoho dalších novinek, tipů a dosud skrytých tajemství, které tvé tělo skrývá. Je totiž tak jednoduché být fit a krásná.

Jak málo běžných věcí stačí k tomu, abychom byly zdravé.

Jak málo běžných věcí stačí k tomu, abychom byly zdravé.

Cvičení

Pokud nemáš čas na cvičení, kombinuj několik cvičebních triků najednou. Například při podřepu zároveň ukloň hlavu na stranu a přitáhni ji k rameni. Další tip může být výpad společně s kilovými činkami – ruce přepažíš dopředu. Navíc, pokud budeš takto cvičit, budeš posilovat a protahovat intenzivněji, než kdybys dělala každý cvik zvlášť. Je samozřejmé, že člověk se při cvičení dost potí. Je důležité proto doplňovat veškeré ztracené tekutiny. Před cvičením se doporučuje vypít 400-600 ml vody, během intenzivního cvičení je nejlepší pít sportovní nápoje, které obsahují sodík, který nahrazuje ten ztracený v potu. Na pitný režim v žádném případě nezapomínejte ani po cvičení.

Ponocování u počítače a stres

Pro zdraví životní styl je důležitý odpočinek, na který není dobré zapomínat. Mnoho dívek se v dnešní době nemůže obejít bez počítače. Pokud i ty patříš mezi ty, které ponocují u obrazovky, dej si pozor. Jas a záření, které obrazovka vydává stimuluje mozek a záření je pro tvou mysl těžké břímě. Zkus své ponocování u počítače snížit na minimum. Jednoduše je dobré se na sociální sítě přihlašovat jen několikrát denně a ihned se odhlašovat, zároveň nezapomínej vypínat internet a počítač jak jen to je možné. Pokud chceš žít skutečně zdravě, měla by ses obejít bez jakékoliv elektroniky.

Zajímavost : Například v Americe trpí potížemi se spánkem kolem 65% obyvalestva, protože ponocují. Dej si na to pozor!

Když jsi ve stresu, můžeš ztloustnout? Otázka je velice těžká a důkazy by se hledaly asi těžko, ale různé studie dokazují, že ženy a dívky, které trpí chronickým stresem mohou svému tělu skutečně ublížit. Stres totiž dokáže tlumit úroveň hladiny leptinu, hormonu sytosti nebo hladu.

Zajímavost: Krom toho, že je dobré si odpočinout od Facebooku a internetu nedávný průzkum však ukázal, že pokud je člověk ve stresu a zaměří se na hry, jeho hladina se snižuje, nebo stresovými situcemi netrpí vůbec. 90% žen, které hrají puzzle nebo online hry jsou od stresu jednoduše osvobozeny. Samozřejmě všeho s mírou!

Potraviny – které ano a které ne?

Myslíš si, že celozrné a hnědé pečivo je zdravější, než to normální? Pak si dávej pozor co v obchodě nakupuješ. Existují totiž speciální hnědá barviva, jimiž jsou pečiva nabarveny – snadno tak mohou zákazníky klamat. Při nákupu si přečti označení, zda se jedná o celozrnný výrobek z celých zrn, nebo o barviva. Snížíš tak rizika srdečních onemocnění, diabetu a mozkových příhod.

Výzkum ukázal, že lidé, kteří jedí různá másla z ořechů váží méně než ti, kteří se jim vyhýbají. Je pravděpodobné, že kombinace bílkovin, tuků, vlákniny tě zasytí natolik, že v konečné fázi sníš méně. Pokud svou stravu obohatíš o arašídy, za 19 týdnů budeš spalovat o 11 % kalorií více, než předtím. Proč? Nenasycené tuky v arašídech a oříšcích se spalují rychleji, než ty ostatní.

      

Líbí se ti tento příspěvek?

Nepřehlédni další zajímavé příspěvky

Přidej komentář