Léto sice pomalu končí, ale to neznamená, že bys o sebe měla přestat pečovat. Navíc ti návštěvy koupališť možná nahnaly do hlavy brouka v podobě otázek, jak některé holky můžou mít tak dokonalý zadek a bez celulitidy. Zatímco ty dodržuješ pitný režim a snažíš se pro své tělo něco dělat, ony nedělají nic a stejně jsou na tom lépe. Některé to asi zkrátka dostaly od přírody. A ten zbytek? Možná, že znají triky, které ti prozradím v článku.

avatar

Leona Plášilová
Aktivní blogerka a milovnice módy.

Pokud má i tvůj zadeček daleko k těm, které vidíš v módních časopisech, vyzkoušej praktické rady.

Pokud má i tvůj zadeček daleko k těm, které vidíš v módních časopisech, vyzkoušej praktické rady.

Co to vlastně celulitida je?

Občas se může stát, že máš na některých místech na těle větší vrstvy tuků, než je tvé tělo schopno prokrvit a tak vzniknou ideální podmínky pro celulitidu. Hraje v tom ale mnohem více faktorů, od dědičnosti až po tvůj životní styl a pitný režim. Z toho tedy vyplývá, že k úspěšenému zbavení se celulitidy je potřeba zmenšit tukové vrstvy na postižených místech. A to se ti nejlépe povede, pokud si najdeš nějakou vhodnou pohybovou aktivitu, při které se kůže dokáže dobře prokrvit. Co by to mělo být? Vhodné jsou na to například kolektivní hry – volejbal, vybijená, badminton, tenis apod. Při nich totiž nejsi aktivní plynule, ale svaly zapojuješ jen nárazově, tudíž krev se rozhání po celém těle a kůži dobře prokrvuje. Naopak sporty, které ti od celulitidy zrovna dvakrát nepomůžou, jsou cyklistika, běh a jiné vytrvalostní sporty. A ještě jedna zajímavost, vůbec nejlepší je na celulitidu údajně sex ;-)

Kouzlo jménem suché kartáčování

O celulitidě se toho napsalo spoustu, ale v tomto článku ti chci dát vědět hlavně o novince, kterou jsem objevila na Youtube a říká se jí dry brushing – suché kartáčování. Spočívá v tom, že si pořídíš obyčejnější kartáč se štětinkami (v drogériích koupíš za pár korun) a každé ráno si s ním budeš masírovat nohy a klidně i zbytek těla (mimo obličeje). Je to opravdu jednoduchá a účinná metoda, která, jestliže ji budeš aplikovat pravidelně, ti přivede výsledky! Mrkni na přiložené video, přetoč na 1:08 a dozvíš se, jakými pohyby a v jakém směru bys měla své nohy a zadeček masírovat.

Podpoř zmizení celulitidy cvičením!

Nakonec ti ještě poradím tři jednoduché cviky, které zmizení celulitidy jen a jen podpoří. Navíc je můžeš dělat v klidu doma. Cvik číslo jedna spočívá v sezení na kraji židle, přičemž paty položíš na zem a levou/pravou nohu vždy propneš na patnáct vteřin v koleni a budeš ji držet napnutou. Další cvik budeš praktikovat opět na židli. Mezi kolena si vlož polštář. Deset sekund tiskni kolena k sobě jen takovou silou, aby polštář nespadl, a poté na pět sekund tak pevně, jak jen ti to půjde. Poslední cvik spočívá v obyčejných dřepech, které ale budeš provádět do výpadu. Co to znamená? Jednou nohou vykročíš vpřed, přeneseš na ni celou svou váhu a snížíš se do takové úrovně, jako bys dělala obyčejný dřep. Opakuj pro začátek alespoň desetkrát :-) .

      

Líbí se ti tento příspěvek?

Nepřehlédni další zajímavé příspěvky

Přidej komentář