Společnost 3M Česko s.r.o ve spolupráci s Českým červeným křížem a s největším sdružením lékáren v ČR Moje lékárna bojují proti úbytku mladých dárců krve kampaní the Art of living, the Art of giving, tedy „Umět žít znamená umět darovat“.

avatar

Lenka Válková
Miluju basket a všechny další sporty.

Přidej se do boje proti nedostatku dárců krve

Přidáš se mezi nové dárce?

Cílem kampaně je v období od 1. května do 14. června 2014 získat 3000 nových dárců krve mezi mladými lidmi, pro něž se symbolem dárcovství stanou hravé Nexcare náplasti. Do projektu jsou zapojeny transfuzní stanice v Praze, Brně, Plzni, Českých Budějovicích, Olomouci a Hradci Králové.

Jsi ideální kandidát?

Krev v současné době nelze ničím nahradit a její zásoby se proto musí neustále doplňovat. Českou republiku však dlouhodobě trápí problém s nedostatečným počtem krevních dárců. „Chtěli jsme cíleně zareagovat na skutečnost, že dárců krve pořád ubývá. Za pomoci kampaně se snažíme nalákat 3000 lidí, kteří ještě nikdy krev nedarovali – tedy prvodárce. Mladí lidé jsou v dnešní době velmi společensky uvědomělí, což z nich dělá ideální kandidáty na prvodárce,“ řekla Alena Soukeníková ze společnosti 3M Česko s.r.o.

Z darování krve nemusíš mít strach

Smyslem projektu je informovat potenciální dárce a rozptýlit nejčastější obavy a mýty, které okolo darování krve panují. Z praxe vyplývá, že překoná-li člověk prvotní zábrany a strach, často se z něho stane pravidelný dárce, proto představují prvodárci budoucí základnu pro krevní zásobu v Česku. Kampaň začne běžet 1. května a bude symbolicky zakončena na Světový den dárcovství krve 14. června.

Hravá náplast

Jako symbol nových dárců projektu „Umět žít znamená umět darovat“ se stanou hravé Nexcare náplasti jedinečného tvaru. Alena Soukeníková ze společnosti 3M Česko s.r.o. dodává: „Každý prvodárce od nás dostane odznak ve tvaru designové náplasti a samotnou designovou náplast s tématem ‚Umění darovat‘. Kromě toho také získají informační leták se slevou a kuponem na vyzvednutí lístku do partnerských kulturních institucí a odznak ve tvaru Nexcare designové náplasti. Dobrovolné a bezplatné darování krve je jedinou možností jak krev získat, proto, pokud máte kamarády, sousedy nebo známé ve věku 18-25 let, doporučte mu náš projekt a nasměrujte ho www.nexcaregive.cz.“

Přidej se do boje proti nedostatku dárců krve

Jak se přidat?

Zájemci stačí navštívit webovou stránku projektu www.nexcaregive.cz, zaregistrovat se (případně nahrát svoji profilovou fotografii, která pak bude speciálně označena designovou náplastí Nexcare) a svou registrací dárcovství přislíbit. Lidé mohou projekt sdílet mezi své přátele na sociálních sítích a dát tak svému okolí vědět, že Umět žít znamená umět darovat. Pokud se podaří do 14. června 2014 nasbírat 3000 registrací od účastníků, kteří přislíbili podporu projektu, z jejich profilových fotografií bude vytvořen obrazec ve tvaru designové náplasti jako symbolu podpory omlazení krve v ČR za pomocí prvodárců.

Líbí se ti tento příspěvek?

Nepřehlédni další zajímavé příspěvky

Přidej komentář