Jak to ty hvězdy dělají, že mají neustále sexy postavičku, kterou jim může každý závidět? Říkáš si. A chtěla bys, aby se tvá postava podobala těm jejich. Některé celebrity si ponechávají své zázračné tipy v tajnosti a u některých je již známo, které diety nebo jiné prostředky využívají.

avatar

Lucie Dneboská
Módní inspirace a styl

Jak to ty hvězdy dělají, že mají neustále sexy postavičku, kterou jim může každý závidět? Říkáš si. A chtěla bys, aby se tvá postava podobala těm jejich. Některé celebrity si ponechávají své zázračné tipy v tajnosti a u některých je již známo, které diety nebo jiné prostředky využívají. Nejlepší metodou na hubnutí a udržení zdravé postavy je Pasternakova pětifaktorová dieta slavných, o které se nyní můžeš dovědět víc.

Harley Pasternak (*1974) je nutriční poradce a také fitness trenér, který ukázal, jak skvěle funguje jeho metoda.

Harley Pasternak (*1974) je nutriční poradce a také trenér, který ukázal, jak skvěle funguje jeho metoda.

Láska celého Hollywoodu

Udržet si zdravou a pěknou postavu není nijak jednoduché. Proto mohou být řešením různé diety. Po některých se sice opravdu hubne, ale u některých nastává jo-jo efekt nebo nepůsobí na lidský organismus nejlépe. Nejvíce záleží na typu diety, která by měla být sestavená tak, aby tělo v žádném případě nestrádalo a výsledkem byla zdravě štíhlá postava. Po nejrůznějších dietách přišla Pasternakova pětifaktorová dieta, která nese také název – dieta slavných. Harley Pasternak je nutriční poradce a také fitness trenér, který ukázal, jak skvěle funguje jeho metoda, a úspěšné výsledky této diety jsou zaručeny. Tato pětifaktorová dieta se stala miláčkem celého Hollywoodu a mnoho celebrit na ní nedá dopustit. O tom, jak je pětifaktorová dieta úspěšná se můžeš přesvědčit na Jessice Simpson, Evě Mendes, Alicii Keys, Katherine Heigl, Hilary Duff a mnoho dalších. Tato pětifaktorová dieta si získala velkou přízeň především proto, že je skvěle propracovaná, efekt zhubnutí je dlouhodobý a držet tuto dietu mohou i vytíženější lidé, kteří by jinak nestíhali pracný průběh jiných diet.

Ukázka pětifaktorového cvičení

Jednoduchá dieta na pátou

Už jen název – pětifaktorová dieta prozrazuje, že je k ní zapotřebí pět faktorů, které se následně dozvíš. Harley Pasternak myslel na vše, tudíž pokud vše dodržíš a nebudeš své tělo jakkoliv ochuzovat, máš vyhráno. A jak vlastně vypadá oněch pět faktorů, které pětifaktorová dieta nesmí postrádat?

Pět týdnů diety

Pasternakova pětifaktorová dieta probíhá v pěti týdnech, kdy už je k vidění poměrně velký rozdíl. Po dobu pěti týdnů je velká pravděpodobnost, že se ti tato jednoduchá pětifaktorová dieta zalíbí a ve zdravém životním stylu budeš nadále pokračovat, což patří k mnoha cílům Harleyho Pasternaka.

Pět jídel za den

Pětifaktorová dieta by nebyla úspěšná, pokud by ses uchýlila k hladovění nebo ubírání porcí. Základem této diety je pět jídel denně v přiměřených porcích, které konzumuj opravdu pravidelně. Jídlo však nesmí být těžké, masné a extra kalorické. Naopak musí obsahovat nutné vitamíny a živiny. Díky tomu se pak budou tvá kila hezky ztrácet a jo-jo efekt bude minulostí.

Pět minut na přípravu

Další na co Harley Pasternak při sestavování pětifaktorové diety myslel, je dnešní uspěchanost, kdy mnohdy není čas vyvařovat si dietní jídla několik hodin denně. Proto má pětifaktorová dieta další a nezbytný základ, čímž je oněch pět minut na přípravu jídla, které se sestavuje z pěti ingrediencí a koření. Všechny tyto recepty jsou uvedené v Pasternakově knize, která je k dostání prozatím v cizím jazyce, ale doufejme, že brzy k nám zavítá i v české podobě. Inspirovat se však můžeš například recepty inženýra Petra Havlíčka, kterého zajisté znáš z pořadu – Jste to, co jíte.

Pět hříšných dnů

Problémem v mnoha dietách je odpírání věcí, které máš ráda. To pak vede k tomu, že jednou ta silná vůle „praskne“ a ty se s chutí pustíš do nezdravých dobrot, čímž vzniká jo-jo efekt. Pětifaktorová dieta však striktní omezování nezná, ba naopak. Po dobu pěti týdnů, kdy budeš tuto dietu držet, si můžeš zvolit v každém týdnu jeden podváděcí den, kdy si dopřeješ své oblíbené dobrůtky, které jinak v dietním seznamu nemáš. Ačkoliv se to může zdát jako paradox, svému hubnutí prospěješ. Toto zhřešení pomáhá dobře na psychiku a dodá pocit, že si nemusíš všechno, a na pořád, odpírat, abys dosáhla vysněné figury.

Pětadvacet minut cvičení

Další a velmi nutnou věcí, kterou nesmí pětifaktorová dieta postrádat, je pravidelný pohyb. Harley Pasternak totiž zjistil, že častější, zároveň kratší cvičení, má na hubnutí a formování postavy daleko lepší vliv, než několik hodin týdně v posilovně. Aby byla pětifaktorová dieta účinná, každý den postačí, abys věnovala nějakému cvičení pětadvacet minut, a uvidíš, jak kila půjdou hezky dolů a perfektně si zformuješ svou postavičku.

      

Líbí se ti tento příspěvek?

Nepřehlédni další zajímavé příspěvky

Přidej komentář