Záleží ti na tvém vzhledu a za každých okolností dbáš na to, abys vypadala co nejlépe? V tom případě musíš kromě zdravé stravy dbát také na dostatek pohybu. Nech mě hádat – chodíš do posilovny, na aerobik, nebo na spinning. Zkrátka pravidelně navštěvuješ osvědčené aktivity, které ti zaručí pěknou postavu a prospějí tvému tělu.

avatar

TD

Záleží ti na tvém vzhledu a za každých okolností dbáš na to, abys vypadala co nejlépe? V tom případě musíš kromě zdravé stravy dbát také na dostatek pohybu. Nech mě hádat – chodíš do posilovny, na aerobik, nebo na spinning. Zkrátka pravidelně navštěvuješ osvědčené aktivity, které ti zaručí pěknou postavu a prospějí tvému tělu. Proč ale nezkusit novinku, která za poměrně krátkou dobu zajistí spálení extrémního množství kalorií a navíc si při ní užiješ spoustu zábavy? To ti nabízí sport zvaný jumping, který se momentálně stal velkým hitem fitcenter a získává si stovky fanoušků.

Rychlé spálení kalorií a ješte k tomu zábava

Rychlé spálení kalorií a ješte k tomu zábava

Co je jumping?

Jak je už z názvu „jumping“ zřejmé, rozhodně se nejedná o relaxační sport. Základem jsou různorodé skoky na malé trampolíně, kterou má každý návštěvník jen pro sebe. Při skákání se můžeš kdykoli chytit pevného madla, který pomáhá při koordinaci a zajišťuje i tvou bezpečnost při náročnějších cvicích. Jumping je dost náročný sport, zkus si představit, že hodinu poskakuješ na trampolíně. Můžeš si tak být jistá, že se pořádně zapotíš, ale také proto je jumping jako stvořený pro zdravé hubnutí. Na rozdíl od jiných klasicky „dívčích“ aktivit, jako je například aerobik, máš pro sebe vyhrazený vlastní prostor, takže se nemusíš bát, že by ses do sálu nemohla vejít, nebo tě někdo „utlačoval“. Jumping je velice oblíben také pro originalitu každé hodiny, nikdy nezažiješ to samé. Na malých trampolínách se vyblbneš a zároveň tvaruješ svou postavu.

Jaké svaly jumping posiluje?

Jen málo sportů se může pochlubit tím, čím právě jumping. Díky tomu, že cvičíš na nestabilní trampolíně a ne na pevné zemi, dochází k průběžnému posilování hlubokých zádových a břišních svalů, což napomáhá správnému a zdravému držení těla. Navíc se po celou hodinu střídají sekvence s různě namáhavými cviky (sprinty, silové prvky) a nakonec je završena finálním strečinkem a posilováním břišních svalů, takže jumping ti poskytne opravdu vyváženou a celistvou tělesnou aktivitu.

Jumping – na co si dát pozor?

Jako každý sport, i jumping má několik jednoduchých zásad, které je třeba dodržovat. Na hodinu si rozhodně vezmi pevnou obuv, která je základem kvalitního cvičení. Co se oblečení týče, žádná omezení nejsou, zkrátka cokoli, co ti nebude vadit při skákání. Musíš si uvědomit, že jumping je hodně náročný a pořádně se zapotíš, přibal proto dostatek tekutin. Při samotných skocích se nemusíš snažit vyskočit vysoko, právě naopak. Skoky by měly být nízké, sílu převeď do nohou. Cena jedné lekce jumpingu se pohybuje kolem stokoruny.

      

Líbí se ti tento příspěvek?

Nepřehlédni další zajímavé příspěvky

Přidej komentář

  • Kristína Mlynárová

    U nás v dedine to stojí len 1 euro a spinning máme zadarmo takže super :) Chodím na oboje :)

  • Ondatra

    Jumping cvičím už dva roky a jsem na něm totálně závislá. Za hodinu jumpingu vyplavím tolik endorfinů jako při žádným jiným sportu. Ještě se mi nestalo že bych z hodiny odešla unavená nebo nenaladěná :) Opravdu doporučuju, je to dokonalý sport :)