Mít pevné bříško, které je krásné na pohled, je častou motivací žen. S tímto cílem pravidelně cvičí, nicméně dosáhnout viditelných výsledků je i tak složité. Kde dělají chybu?

avatar

Zuzana Nápravníková
Ráda sleduje trendy a novinky ze světa ženské krásy.

Jak efektivně zpevnit břicho?

Pekáč buchet je o odhodlání

Ženské bříško, které je pevné a rýsují se na něm svaly, se stalo symbolem krásy. Jak ho získat? Cesta k tzv. pekáči buchet není až tak klikatá, jak se může na první pohled zdát. Navíc odměna v podobě možnosti nosit crop topy a cítit se skvěle za určitou dávku odříkání a vytrvalosti rozhodně stojí. Právě odhodlání je totiž jednou z hlavních ingrediencí úspěchu. Mnoho žen se shoduje na tom, že nejdůležitější je začít. První změny jsou pak dostatečnou motivací k tomu, aby člověk ve snažení vytrval.

Začínáme cvičit

Začátek cvičení není pouze o hledání vhodných pomůcek a cviků. Prioritně je zapotřebí vyřešit si jídelníček. Je docela pochopitelné, že cvičit a následně vše zajídat čokoládovými koblihami nemá smysl. Strava by měla být vyvážená, cílem není trpět hlady. Ba právě naopak, tělo by mělo mít ten správný poměr všech makro a mikronutrientů. Když je stravování vyřešeno, je ideální chvíle začít cvičit! Nejlepší na posílení břicha jsou cviky a přístroje, kde existuje možnost zapojit více svalových partií. Cvičit břicho pouze izolovaně není tak efektivní hned z několika důvodů. V první řadě se při zapojení více partií spaluje mnohem více energie, v druhé je vhodné zapracovat na vzhledu celého těla. Neexistuje nic jako lokální hubnutí, neváhej tak při cvičení myslet také na stehna, hýždě a další části těla.

Pár minut denně skutečně stačí

Trápit se dlouhé hodiny cvičením každý den nedává žádný smysl. Tělo se vyčerpá, radost ze cvičení zmizí. Lepší cestou je intenzivní a opravdu efektivní cvičení. Základem se stává posilovací lavice na břicho. Drtivá většina lavic umožňuje měnit sklon, což v praxi znamená neomezené možnosti při zpevňování břišních svalů. Nastavením sklonu desky do různých úhlů je možné velmi snadno měnit obtížnost a zapojení svalů. Pár minut denně intenzivního cvičení, při kterém se člověk soustředí, doopravdy dokáže přinést velké výsledky.

Jak si výsledky udržet?

Dopracovat se až k pevnému bříšku je velký úspěch, ale rozhodně to není závěr veškerého snažení. Pochopitelně je důležité si výsledný stav co nejdéle udržet, v čemž pomůže pohyb a sport. Pravidelná aktivita je důležitá pro udržení formy. Časem je optimální zařadit další fitness cvičení. Z pravidelného pohybu se velmi snadno stane pozitivní závilost, díky které bude udržení sexy proporcí snadnější než kdy dřív.

Líbí se ti tento příspěvek?

Nepřehlédni další zajímavé příspěvky

Přidej komentář