Nedílnou součásti hubnutí je pitný režim. Pokud budeš vědět, co pomáhá při hubnutí, můžeš očekávat jen pozitivní výsledky. Které nápoje jsou top?

avatar

Leona Tomečková
Ráda píšu o všem, co mi přijde zajímavé.

Pitný režim

Pokud chceš držet nějaké diety, je pitný režim velmi důležitým prvkem. Jak tedy správně pít?

1. Voda

Nejedná se o žádné překvapení, avšak věřte, že pitím obyčejné vody budete opravdu hubnout. Voda je základní složkou lidského těla, proto také nás nedostatek tekutin ovlivňuje. Při nedostatku tekutin můžete trpět depresemi, migrénou nebo bolesti svalů. Voda má také vliv na kvalitu pleti. Pokud si stále kladete otázku, jestli kupovat balenou vodu, nebo stačí ta z kohoutku, tak je již několik teorií, které dokazují, že voda z obchodu není až tak kvalitní, jak se zdá. Především dlouhé skladování vytváří bakterie, které jsou obsažené právě ve vodě. Velké plus je také to, že voda z kohoutku je levnější.

2. Zelený čaj

Jak černý, tak zelený čaj má skvělé účinky při hubnutí. Neobsahují žádné kalorie a mimoto nám dodává bohaté vitamíny. Extrakt ze zeleného čaje obsahuje polyfenol a kofein, což tvoří sloučeniny, které mohou významně snížit tělesnou hmotnost. Tyto složky urychlují metabolismus a také čistí náš organismus. Zelený čaj se může pochlubit i dalšími výhodami, a to antioxidanty, které pomáhají bojovat proti rakovině.

3. Zeleninové šťávy

Zeleninové šťávy obsahují veškeré důležité nutriční výhody jako ovocné šťávy, avšak obsahují méně kalorií. Také zeleninové šťávy mají obecně nižší obsah cukru než ovocné džusy, takže nemusíte mít strach z přibírání na váze.

4. Černá káva

Samozřejmě s mírou! Doporučené množství je 2 – 3 šálky kávy denně. Je známo, že káva škodí zubům, ale také bylo prokázáno, že může ovlivnit naše zdraví. Především při diabetu a může snížit také riziko onemocnění srdce. Kofein nám stimuluje metabolismus, tím pádem nám zvyšuje spalování kalorií. Vrcholem je skvělá zpráva, že káva je bez kalorií. Jen nezapomeňte, že musí být opravdu černá káva bez přidání cukru. Místo toho přidejte malé množství mléka. Ať z dietní kávy neuděláte kalorickou bombu.

5. Smoothies

Smoothies může být volba, se kterou upevníte vaše zdraví, a pomůže vám v hubnutí. Tyto drinky vám doplní vápník, vitamíny, vlákninu. Avšak zapomeňte na smoothies, které běžně koupíte, je plné kalorií ze sirupů, mražených jogurtů a zmrzliny, které běžně přidávají do těchto drinků. Proto doporučujeme zdravé drinky připravovat doma. Vybírejte jen nízkotučné jogurty, mléko a ovoce, které chcete mít v nápoji. Důležité je si uvědomit, že smoothies není jen pití, ale je to součást stravy. Proto je to skvělá varianta na snídani. Můžete přidat jak vločky, tak otruby. A jaké jsou vaše triky na hubnutí?

      

Líbí se ti tento příspěvek?

Tagy

Tagy: , ,

Nepřehlédni další zajímavé příspěvky

Přidej komentář

  • Marie Bauerová

    Káva určitě hubnutí neškodí a může jej podpořit – viz. článek. Nicméně ze zdravotního hlediska bych nedoporučovala pít více jak 1 šálek denně, jelikož je silně kyselinotvorná. Zbytek káv raději nahraďte obilnou kávou jako je např. Caro. Určitě mohu doporučit, osobně piju hodně kávy a tak se snažím střídat s Caro co to jde :)