Jsou tu svátky a s nimi i spousta možností, kam se jít vyřádit. Různé oslavy, párty a večírky jsou všude, kam se jen podíváš. Jak ale na nich neztloustnout?

avatar

Denisa Tatíčková
Studentka historie a milovnice psaní, kterému se věnuje již přes 5 let.

Dieta a párty, jde to vůbec dohromady?

Pití – základ života

Nejlepší je samozřejmě pít vodu. Neměla bys to s ní ale zase tolik přehánět nebo budeš mít v břiše akorát tak žáby a to taky není to pravé. Na podporu trávení jsou skvělé různé čaje, ale kdo by si něco takového dával na párty, že? Takže přejděme k alkoholu. Ten je velmi zrádný. Jednak odbourává zábrany a ty seš si pak schopná nacpat do pusy všechno, co vidíš a jednak alkohol sám o sobě zvyšuje chuť na jídlo. Tak jak na to?

Alkohol může být velmi zrádný.
Alkohol může být velmi zrádný.
zdroj: nytimes.com

Nebuď jako otesánek – veverka je lepší

Jídlo je všude kolem tebe, ale co si vzít, abys pak po svátcích nemusela shazovat přebytečná kila? Rozhodně zapomeň na nějaké slané brambůrky a křupky. Tučná a mastná jídla sice skvěle brání alkoholu, aby se vstřebal, ale na druhou stranu se velmi rychle ukládají sama. Jejich konzumací během pití alkoholu by sis určitě nepomohla. Naopak velmi dobrou volbou jsou oříšky. Ne přímo ty z obchoďáku v plechovce, ale spíše ty, které si sama musíš nalouskat. I takové mandle jsou výborným doplňkem na párty stolku. Nejlepší jsou samozřejmě syrové nebo jen nesolené. Pokud by ti to tak ale nechutnalo, tak si je přisol, ale jen trochu.

Oříšky nejen dobře chutnají, ale jsou i dobrou volbou.
Oříšky nejen dobře chutnají, ale jsou i dobrou volbou.
zdroj: franksredhot.com

Triky a fígle

Základem všech diet je jíst menší porce, ale vícekrát za den. To platí i pro párty-time. Vezmi si co nejmenší talířek a s ním udělej okružní kolečko kolem plných stolů. Uděláš si tak obrázek o tom, jaké jídlo je vlastně k mání a malý talířek ti nedovolí nabrat si toho moc. Nejlepší volbou je samozřejmě ovoce a zelenina. Tu však někdy taky můžeš hledat marně. Proto ti někdy ani nezbyde nic jiného, než si na talířek nandat sladkosti. Aby ses rychleji cítila plná a neměla hlad a pohled na plné stoly tě tak nelákal, je dobré všechno jíst malou lžičkou po malých kouscích. S cukrovím to sice půjde špatně, ale pro takové buchty nebo dortíky je to to nejlepší, co můžeš udělat.

Hurá na párty!

Teď už snad nezbývá nic jiného než dodat – dobrou zábavu a co nejméně sladkého. To platí i pro sladký alkohol, protože jeho skvělá chuť ti znemožňuje cítit alkohol a ty piješ jeden drink za druhým. Takže párty a hubenému tělu zdar!

      

Líbí se ti tento příspěvek?

Nepřehlédni další zajímavé příspěvky

Přidej komentář