Britská rada pro reklamu zakázala na základě stížnosti firmy L’Oreal reklamu na řasenku Dior. Mají si tyhle dvě značky vůbec co vyčítat?

avatar

Michaela Němečková
Trpí internetovou prokrastinací, proti které chce jednou bojovat!

Lžou nám kosmetické firmy?

Kosmetické firmě L’Oreal především vadilo, že reklama zobrazuje slavnou herečku s řasy, kterých není možné pouhým používáním řasenky dosáhnout. Jak si sama můžeš všimnout na přiloženém obrázku, Natalie Portman má na reklamě opravdu velmi husté řasy. Já osobně jsem si ale tak nějak už zvykla na to, že reklamy na řasenky jsou hodně vylepšené. Nechápu, proč si stěžuje zrovna L’Oreal, ale čert to vem. Dior se ostatně k retuši přiznal a rozhodnutí rady přijal sportovně. Řasy byly počítačově prodlouženy, zahuštěny a zvýrazněny. Jak ty sama pohlížíš na takové reklamy?

Reklamy na řasenky lžou, i když je v nich Natalie Portman

      

Líbí se ti tento příspěvek?

Nepřehlédni další zajímavé příspěvky

Přidej komentář

  • rozy

    většina reklam je do nebe volajících…. například tvrzení, že bude mít žena delší řasy díky řasence “xy” až o 300% je absurdní. každý normálně smýšlející člověk ví, že to prostě není možné. to by byly řasy jak smetáky! všechny reklamy se retušují a počítačově vylepšují…