Taky si už zaslechla o Ladyboxu, krabičce krásy určenou pro ženy? Pokud ano, možná tě bude zajímat pár otázek, které jsem za tebe položila zakladateli Ladyboxu, panu Janu Hlavsovi.

avatar

Zuzana Pindorová
Praštěná slečna, kterou baví psaní a počítače.

1. Mohl byste se nám krátce představit a povědět nám jakou funkci ve firmě zastáváte a co obnáší?

Dobrý den, jmenuji se Honza, působil jsem v jedné známé mezinárodní firmě a nyní pátým rokem podnikám. Českou krabičku krásy jsem měl v plánu od roku 2011 a jako zakladatel Ladyboxu se zabývám řízením celého projektu, jednám s dodavateli, rozděluji úkoly na zaměstnance a vymýšlím, jakým směrem se budeme ubírat. Nejvíce času mi zabírá jednání s dodavateli kosmetiky, kterou u nás každý měsíc objevujete, a ve volném čase si rád zajdu na dobré jídlo nebo zasportuji.

Krásné balení a dobré využití krabičky - i to byl účel!
Krásné balení a dobré využití krabičky – i to byl účel!

2. Jako žena jsem Vaši krabičku krásy velmi ocenila, ale nechybí tento boxík i mužům? Co byste Vy jako muž ocenil v takovém „Menboxu“?

Já myslím, že nechybí :-) . Zvažovali jsme spuštění Menboxu, zájem mezi oslovenými muži byl v porovnání se ženami minimální. Vysvětlujeme si to tím, že muž, jakmile objeví vhodný produkt, má tendenci u něj zůstat a nechce objevovat nové věci. Typově by se produkty v Menboxu často opakovaly. My muži nepoužíváme dekorativní kosmetiky a z té pečující jen něco.

Osobně by mně potěšil produkt na vyschlou kůži po holení a možná bych upotřebil krém na tělo, ale spíš z důvodu parfemace – některé produkty z Ladyboxu voní opravdu krásně :-) .

Pro muže by mělo smysl spíše zasílání spodního prádla a ponožek. Tento koncept sem již přenesl projekt, náš nový partner, Chlapskazasilka.cz. Doporučuji čtenářkám jako skvělý vánoční dárek pro své protějšky.

Spíš zde vidím potenciál pro další beauty box pro ženy zaměřený vyloženě na luxusní drahou kosmetiku a na ženy 40+ let. Zvažujeme též Catsbox nebo Dogsbox, lidé v České republice leckdy za své miláčky utratí skoro více než za sebe.

3. Jaký je Váš názor na vztah žen ke kosmetice, myslíte, že ženy to s nákupem kosmetiky příliš přehánějí a investují do ní příliš mnoho peněz?

Těžko zobecňovat. Z principu ženy potřebují více kosmetiky než muži a více hledí na opravu vad na kráse. Myslím si, že zde ženy příliš nepřehánějí a volí spíše opatrněji, nenakupují impulsivně a dají na reference nebo vyzkoušení. Tento problém my řešíme – dáváme možnost otestovat nové produkty, to celé hezky zabalené a s faktorem překvapení.

4. Jak je to vlastně mezi Vámi a kosmetikou celkově, máte své oblíbené značky a jste ve výběru takových věcí náročný?

Můj vztah ke kosmetice se změnil s příchodem Ladyboxu. Víc si všímám kosmetických značek na internetu i za výlohou a vždy v kontextu případné spolupráce s Ladyboxem. Osobně náročný jsem, ale držím se většinou stejných produktů.

5. Vaše krabička krásy získala velkou popularitu, ale nebojíte se, že tato oblíbenost brzy odpadne a ženy budou vyhledávat třeba už jen určité přípravky, které u Vás vyzkoušely?

Tohoto se nebojíme, protože každá žena miluje překvapení, dárek a novou kosmetiku, kterou ještě nezkoušela ☺ A stejné produkty opakovat nebudeme. Určitě ale uvítáme, pokud budou ženy umístěnou kosmetiku nakupovat v našem obchodu na www.ladybox.cz – máme vyjednané výhodné ceny.

Každý měsíc se můžeme těšit na nové věcičky. Jaké nás čekají asi tentokrát?
Každý měsíc se můžeme těšit na nové věcičky. Jaké nás čekají asi tentokrát?

6. Blíží se Vánoce, a proto bych od Vás chtěla slyšet nějakou větu, proč bych Ladybox měla koupit své mamince, kamarádce nebo třeba babičce a komu byste LB daroval Vy?

Ladybox je jako dárek ideální, protože přestavuje něco nového. Obdarovaná nic podobného skoro jistě nikdy nedostala, dárek to činí originální. Hlavní je ale přínos pro obdarovanou lady. Pokud alespoň okrajově řeší kosmetiku, tak skrze Ladybox bude moci vyzkoušet nové produkty a nové značky, na které by jinak nenatrefila. A jaká žena by ráda nevyzkoušela nový krém, peeling, lak na nehty, řasenku nebo tvářenku?

7. Spousta kosmetických značek Vám nabízí spolupráci. Přijímáte všechny nebo musí splňovat nějaká kritéria?

V tuto chvíli to ještě tak jednoduché není, většinu značek oslovujeme a přesvědčujeme sami. Pomalu se nám ale již některé firmy začínají ozývat samy, což mně nesmírně těší, spolu se spokojeností zákaznic nejvíc. Některé nabídky jsme ale bohužel museli odmítnout, protože nezapadaly do konceptu Ladyboxu a umístění by nebylo hodnoceno kladně. Značka nesmí být z nejlevnějšího segmentu, tu si každý vyzkouší naslepo sám. Též neumisťujeme více než cca jeden produkt z drogérie měsíčně – tyto produkty jsou všude lehce k sehnání. Přípravek do Ladyboxu musí být pro naše zákaznice něčím zajímavý. Může to být neznámost, nový produkt nebo i oblíbený hit. Celkově chceme každý měsíc přinášet cca dvě věci z dekorativní kosmetiky a čtyři z pečující. Rádi bychom to měli půl na půl, ale bohužel mini balení dekorativní kosmetiky skoro nikdo nevyrábí a několik plných produktů umisťovat nemůžeme.

8. Na co se můžeme těšit v brzké době? Plánujete předplatné nebo jiné novinky?

Ano, předplatné již máme nachystané a spustíme ho ještě letos. Menší novinkou bude samotná podoba prosincového Ladyboxu, který vychází 3.12. Na základě reakcí se poté rozhodneme, jak dál :-) Občas vyjdeme s tématicky zaměřeným LB. Minulý měsíc jsme se soustředili na hydrataci (přichází zima), toto nadcházející prosincové vydání má též jisté zaměření. Vyloučeno též není vydání věnované třeba i jedné konkrétní značce :-) . V delším horizontu plánujeme výrobu videí ukazující jak se líčit, a to hlavně s použitím u nás umístěných produktů. Také chystáme spolupráci s několika subjekty, tento týden jsme ohlásili partnerství s pražským firemním akcelerátorem NODE5. Zrovna toto se vyloženě netýká benefitů pro zákaznice, ale spíše nás samotných nebo jakékoli lady s nápadem na podnikání a chutí jej uskutečnit.

9. Kdo rozhoduje, jaké výrobky se objeví v daném měsíci v LB?

Lady a já. Lady je naše beauty expertka, je to česká beauty blogerka a spolu s ní vybíráme, co do Ladyboxu umístíme. Její znalosti veškeré kosmetiky jsou pro nás velmi užitečné.

10. Na mnoha webech je zrecenzovaný LB, jak byste jej charakterizoval vy, přiznal byste i nějaké zápory?

Ladybox bych charakterizoval jako první a největší českou krabičku krásy, která sem koncept z ciziny přinesla a má za cíl mít spokojené zákaznice a dodavatele každý měsíc bez výjimky. Opak bych považoval za výrazný zápor. Vždy je co vylepšovat a i nyní zápory jistě najdeme, naštěstí zatím nic vážného. Například složení zatím nejlépe hodnoceného, listopadového, vydání bychom paradoxně pozměnili, ubrali bychom na tělové kosmetice, přidali jinde. Od prosincového vydání také mizí obálka na průvodní dopis, která vypadala moc lacině. Oblíbená Ladybox pečeť ale zůstává :-) . Celkově se soustředíme hlavně na výběr produktů a jejich prezentaci a záporem by bylo, kdyby se nám nedařilo produkty propagovat tak, aby s námi značky spolupracovaly. To bychom považovali za prohru.

      

Líbí se ti tento příspěvek?

Nepřehlédni další zajímavé příspěvky

Přidej komentář