Co si budeme povídat, sex je skvělý a to především díky orgasmu. Ten je někdy slabší, jindy tak silný, že by sis ho hned dala znova. Někomu se poštěstí, že v průběhu sexu dosahuje více orgasmů. Tobě se to ještě nestalo? Tak v tom případě ti poradím, jak si orgasmus vycvičit tak, aby přicházel opakovaně. Představím ti Kegelovy cviky, díky kterým posílíš svaly pánevního dna. Čím silnější tyto svaly budeš mít, tím silnější bude tvůj prožitek ze sexu a orgasmu.

avatar

Aneta Baklová
Miluje zvířata a přírodu, do které ráda vyráží na výlety.

Posílení svalů pánevního dna ti může přinést opravdu velmi zajímavé sexuální prožitky. Svůj orgasmus si tak můžeš vycvičit!

Posílení svalů pánevního dna ti může přinést velmi zajímavé sexuální prožitky. Svůj orgasmus si tak můžeš vycvičit!

Proč cvičit Kegelovy cviky?

Svaly pánevního dna v průběhu života ochabují. Je to způsobené nošením těžkých věcí, těhotenstvím a porody. Většina z toho tě možná ještě nepotkala, ale svaly pánevního dna bys měla začít posilovat co nejdříve. Nejen že tím můžeš předejít neplodnosti a v pozdějším věku i inkontinenci, ale co je pro tebe v tuhle chvíli důležitější, můžeš si vylepšit sex a orgasmus. Kegelovy cviky zpevňují svaly pochvy a obnovují v ní nervová zakončení.

Základní pravidla pro Kegelovy cviky

Jak už se o cvičení proslýchá, jeho tajemství tkví v pravidelnosti. Kegelovy cviky se doporučuje cvičit 3x denně po dobu pěti minut. Kegelovy cviky mají tu výhodu, že je můžeš cvičit kdekoliv, aniž by o tom někdo věděl. Kegelovy cviky spočívají ve střídavém stahování a uvolňování svalů. Nezapomínej při nich dýchat. A bacha, při cvičení a po něm tě nesmí nic bolet!

Kegelovy cviky krok za krokem

Nejprve zkoušej pomalu stahovat svaly pochvy, jak až to půjde. V největším stažení se snaž pár vteřin vydržet. Celé opakuj 15x po třech sériích. Pokračuj se stahováním svalů konečníku. Další cviky můžeš vyzkoušet na záchodě při vyprazdňování. Při vylučování moči zkus stahovat svaly močového měchýře a močit tak přerušovaně. Je lepší, když jsi u toho na záchodech sama, abys tím nepobavila kolegyně z práce v ostatních kabinkách :-) .

Následující cviky mají vliv i na držení těla, posilují svaly zad i nohou. První cvik se provádí vleže na zádech s pokrčenými koleny a chodidly na zemi. Zvedej pomalu podsunutou pánev obratel po obratli a snaž se tak zadek a vysunout co nejvýše, pak stáhni půlky k sobě. V této poloze vydrž pár vteřin. Dolů pokračuj opět pomalu. Pokud si chceš cviky ztížit, dojdi pánví jen 10 cm nad zem a pokračuj zase zpátky nahoru. Opakuj 15x po třech sériích.

Dalším cvikem posílíš i spodní svaly břicha. Zůstaň ležet na zádech, zvedni mírně pokrčené nohy kolmo na zem a tahem zvedej pánev a pomalu ji pouštěj dolů. Opět opakuj 15x.

Posilování s erotickou pomůckou

K posílení svalů pánevního dna můžeš využít i Venušiny kuličky. Kuličky jsou v průměru 3cm velké, duté a skrývají v sobě ještě jednu těžší kuličku. Když se pohybuješ, rozhýbeš tak malou kuličku, ta rozhýbe velkou a ty se podvědomě snažíš kuličky udržet uvnitř, a tak posiluješ svaly pochvy.

Líbí se ti tento příspěvek?

Nepřehlédni další zajímavé příspěvky

Přidej komentář

  • http://www.facebook.com/petra.arinka Petra Arinka

    U kegelových cviků je důležitá hlavně erekce u chlapů a u žen uvolňování vaginálního svalstva, jak se píše v tomto článku:
    http://www.ruzovyslon.cz/ostatni/kegelovy-cviky/