Skvělý sex je velký zážitek pro tělo i mysl. Stejně tak je tomu u jógy. Když tedy tyto dvě věci propojíš, zažiješ pak lepší sex a prospěješ i svému zdraví.

avatar

Tereza Dvořáková
Milovnice života a všeho příjemného, co přináší.

Neboj se, nebudeme tě nabádat k tomu, abys nutila svého kluka, ať s tebou dělá nějaké cviky ať už před sexem nebo při něm. Zaměříme se zcela ne tebe. Kdyby měl tvůj kluk chuť, může si samozřejmě tento článek také přečíst a zlepšit tak svůj sexuální ale i celkový život. My holky se ale o tyto věci zajímáme více a jóga je lákadlem pro nás.

Cvičení jógy zlepší tvůj sexuální prožitek

„Nejenže je jóga úžasný lék proti stresu, ale některé pozice zlepší ohebnost, zvýší průtok krve v těle a otevřete vaše srdce. Všechny jsou nezbytné věci nejen pro dobrý stav těla i mysli, ale také pro skvělý sexuální život,“ říká Ellen Barrett, autorka knihy Sexy jóga. U jógy je velmi důležité umět vnímat sílu okamžiku a využít ji. Vědci říkají, že pro mnoho žen je sex nudný právě proto, že se nedokáží na svůj prožitek soustředit a o to je pak menší. „Všímavost se naučíte během jógy. To pak využijete také v jiných částí vašeho života, takže si můžete vychutnat milování a nemyslet při něm na nic jiného,“ říká Barrett. No to zní skvěle! Jak tedy na to?

Cvičení jógy pomůže v mnoha směrech!
Toto cvičení je lékem pro tělo, pro mysl a také pomůže k lepšímu sexu.
zdroj: blogspot.com

Cvičení jógy, jak na to?

Nejdříve si řekněme, co to vlastně ta jóga je. Samotné slovo „jóga“ znamená sjednocení, rovnováha a vyváženost. To napovídá její podstatě. Jde zde totiž především o to, umět propojit svou mysl s tělem, uvědomit si, kdo jsme a jaké je naše Já a dokázat přestat vnímat čas a prostor. Samotné cvičení jógy je založeno především na protahování a výdrži. Základem je dostat se do nějaké základní pozice a setrvat v ní několik vteřin. Krev pak bude proudit na určitá místa více a pročistí ho, zbaví usazenin. Stačí se tedy dostat do oné polohy, vydržet v ní alespoň půl minuty a také se psychicky soustředit na své tělo a uvědomovat si samu sebe.

Skvělé je, že jógu můžeš cvičit kdekoli. Nepotřebuješ k tomu chodit do žádné tělocvičny, stačí si prostudovat pár cviků třeba na internetu nebo v knížce a cvičit sama doma. Důležitý je klid a příjemná atmosféra. V teplém počasí je zajímavé jít s jógou do parku.

Pro lepší orgasmus

Pozice širokých nohou (Upavistha Konasana)
Zlepši svůj orgasmus, toto je pozice širokých nohou (Upavistha Konasana).
zdroj: elephantjournal.com

„Tento krok je dobrý pro naše libido,“ říká instruktorka jógy Kate Hanley. „Zlepšuje prokrvení pánevní oblasti.“ Výzkum ukazuje, že krevní oběh pod pasem je přímo spojen se vzrušením. Čím více krve proudí v žilách v pánevní oblasti, tím lepší je pak tvoje vyvrcholení.

Pomoz celé spodní části svého těla

Ramenní postoj (Salamba Sarvangasana)
Prokrv spodní část těla, pomůžeš si! Toto je ramenní postoj (Salamba Sarvangasana).
zdroj: blogspot.com

Ve spodní polovině těla je více pravděpodobné, že trpí slabším krevním oběhem. Musí proudit nahoru až k srdci. Pomůžeš jí tím, že se uvedeš do polohy vzhůru nohama. Podle Hanley to velmi pomůže sexuálnímu životu. „Cvik odstraňuje únavu, uklidňuje mysl, snižuje příznaky deprese a úzkosti a usnadňuje trávicí problémy,“ říká.

Soustřeď se na své tělo

Dětská póza (Balasana)
Dětská póza (Balasana), relaxuj jako dítě.
zdroj: elephantjournal.com

„Mnohé ženy se tak soustředí na své myšlenky, že se pak nemohou myslí dostat do svého těla,“ říká Ellen Barrett. Tato pozice nese název Dětská pozice. Pomůže ti navrátit se do dětských let, kdy sis jen tak hrála a válela se a pomůže ti dostat z hlavy tu hromadu myšlenek. Dokážeš se pak více soustředit na své tělo a to je důležité!

Protáhni se v bocích

Poloha ještěrky (Utthan Pristhasana)
Poloha ještěrky (Utthan Pristhasana), protáhni boky a zklidni mysl.
zdroj: blogspot.com

„Tento cvik je skvělý způsob, jak protáhnout boky a zklidnit mysl,“ říká Tara Stiles, instruktorka jógy. Setrvej v poloze dlouho, zhluboka dýchej a odpočívej. „Když je vaše pozornost zaměřena na váš dech místo na vaše myšlenky, přenesla jste se přímo do okamžiku, který napomáhá spoustě věcí a uklidní vás.“

Uvolni své napětí

Poloha holuba (EKA Pada Rajakapotasana)
Poloha holuba (EKA Pada Rajakapotasana), uvolni napětí v bocích.
zdroj: balance.co.uk

„Póza Pigeon je nejlepší způsob, jak uvolnit napětí v bocích,“ říká cvičitelka jógy. Zatímco muži mají tendenci ukládat napětí v ramenou, ženy mají tendenci držet jej ve svých bocích. Takže tímto obnovíš svou pružnost. Uveď se do polohy a drž v ní po dobu 10 dlouhých, hlubokých nádechů.

Doporučuji!

Cvičení jógy ti sama za sebe doporučuji. Je to opravdu báječná relaxace a náramně se při tom protáhneš a uvolníš. Člověk se pak hned cítí lépe. Zkus to taky. Máš s jógou už nějaké zkušenosti?

Líbí se ti tento příspěvek?

Nepřehlédni další zajímavé příspěvky

Přidej komentář