Rádi byste si otevřeli obchod a váháte, jakou cestou své produkty a služby zákazníkům nabídnout? Pro prezentaci a prodej produktů využijte jednoduše vlastní e-eshop, který hravě zvládnete vytvořit sami bez pomoci programátora. Webnode nabízí možnost vytvořit internetový obchod podle svých představ, který vám umožní jednoduché spravování a profesionální design.

avatar

Redakce Kámoška.cz
Píšeme o všem, co nás zajímá a baví!

Jak si založit vlastní internetový obchod?

Po rychlé registraci na www.webnode.cz si stačí vybrat jednu z nabízených e-shopových šablon. V každé z nich je připraveno několik ukázkových výrobků. Díky nim si můžete vyzkoušet, jak může váš internetový obchod vypadat a jak se dá s výrobky pracovat. Až si vyberete šablonu, ukázkové výrobky jednoduše vymažete a vložíte vlastní výrobky. Ty můžete následně editovat a filtrovat podle vašich představ. Vašim zákazníkům ulehčíte orientaci v obchodě a výběr výrobků tak, že jednotlivé výrobky zařadíte do kolekcí. Využít můžete i další funkce, např. dostupnost výrobku.

Celý internetový obchod si můžete vyzkoušet ve verzi zdarma. Přidávejte a upravujte výrobky, nastavte si platební metody a způsoby dopravy. Díky testovacím objednávkám a e-shopové statistice lehce zjistíte, zda vám editor vyhovuje. Pokud se rozhodnete internetový obchod Webnode používat, můžete si ho pořídit jako součást Prémiových balíčků Standard a Profi.

Víc informací najdete na www.webnode.cz.

O Webnode

Společnost Webnode je na českém trhu od roku 2008. Dnes za jejím chodem stojí více než 100 lidí, kteří se starají o bezproblémovou činnost všech stránek. Webnode nabízí vlastní doménu, hosting a množství moderních a stylových šablon, které si podle své potřeby přizpůsobí každý uživatel sám. Jediné, co potřebujete, je připojení k internetu. Díky jednoduchému uživatelskému prostředí si můžete svojí osobní stránku, internetový obchod anebo firemní prezentaci vytvořit i z pohodlí domova. V Česku na této platformě funguje přibližně 2,9 milionů webových stránek. V roce 2018 jich přibylo přibližně 200 tisíc.

      

Líbí se ti tento příspěvek?

Nepřehlédni další zajímavé příspěvky

Přidej komentář

  • Macina Nováková

    Založení eshopu není až tak složitá záležitost. Mnohem těžší je ale podle mého na něj dostat zákazníky. S tím jsem sama měla v začátcích velký problém. Hodně mi v tom ale pomohly PPC kampaně, o které se mi stará tento PPC specialista: https://marekpech.cz/

  • Diana Reichmannova

    I když někteří lidé tvrdí opak, tak já si myslím, že dnes je stále dobrá doba na rozjezd vlastního eshopu. Já se svým eshopem začala před několika lety a teď se dokonce rozrostl natolik, že přemýšlím nad otevřením kamenné prodejny. Jen nevím jak ji zviditelnit. Slyšela jsem, že právě na to jsou dobré například takové ty projektory na projekce loga obchodu, které dělá třeba https://www.visap.cz/