V roce 2013 nechce společnost Pepsi využít slavnou zpěvačku jen jako tvář v reklamě, ale má zájem o velmi úzkou spolupráci a financování zajímavých projektů. Tohle může dopadnout všelijak!

avatar

Jakub Krupička
Beznadějný melancholik se srdcem rockera!

Beyoncé propaguje Pepsi

Slavná zpěvačka Beyoncé spolupracuje s Pepsi už nějaký ten pátek, ale obě strany se domluvily na tom, že v příštím roce mají zájem o něco trošku jiného. Pepsi se chce přiblížit mnohem víc hudebnímu průmyslu, podpořit zajímavé projekty a poskytnout Beyoncé možnost kreativně tvořit s velmi vydatným rozpočtem. Kromě běžných reklam tak bude zpěvačka těžit i z několikamilionového fondu, sama uvedla: „Tato spolupráce mi jako podnikatelce umožní spolupracovat s lifestylovou značkou bez kompromisů a obětování mé tvořivosti.“

Plechovka Pepsi s Beyoncé

Limitovaná edice plechovek Pepsi s obličejem Beyoncé se v Evropě začne prodávat v březnu 2013.

Pepsi aktivně podpoří také kampaň k novému albu Beyoncé, jenž sice zatím nemá přesný datum vydání, ale na pultech by mělo být nejdéle do konce léta 2013. Všechny další projekty jsou zatím ve fázi nápadu, takže lze jen těžko hádat, co ze spolupráce a velkého rozpočtu vzejde.

      

Líbí se ti tento příspěvek?

Nepřehlédni další zajímavé příspěvky

Přidej komentář